Tacksamhet

 

Hej på er!

Ledsen att jag inte bloggat fören nu. Men jag glömde helt av detta igår och dagen har bara flygit iväg. Men bättre sent än aldrig. Som man brukar säga! Idag är det Söndag och många kanske har gjort sista kvällspasset eller ska tillbaka till jobbet imorgon. Oavsett vad. Jag hoppas du njuter av det sista av dagen och vilar upp inför nya tag. Om jag är lite down brukaren jag ta en promenad. Det brukar alltid pigga upp.

Kom ganska nyss hem från stan efter vi ätit lite thai. Nej men snälla. Hur trevligt är det inte? Älskar thai. Speciellt den här nere i Jönköping. Väldigt trevligt! Efter trevligt surr gick vi hemåt och jag har faktiskt bestämt mig. Jag kommer låta mina naglar behålla sin längd inför nästa gång. Dvs om 2 veckor. Linnea är ett proffs och verkligen skönt att hitta en person man kan snacka om allt med! Även om jag gick igenom en mindre kris sist. haha!

Igår åkte jag hem till mina föräldrar för att hämta upp lillen. Hon har varit dålig i magen. Men nu är hon äntligen återställd. Det känns verkligen så himla skönt! Det märks att den lilla tjejen blir äldre och äldre. Men för varje dag jag får med henne. Det räcker för att göra mig nöjd. Att vara tacksam för små saker är något vi alla säkert glömmer... Det är något jag börjat se tillbaka på under kvällen och rabblar upp minst 5 saker som har varit bra/tacksam för under dagen. Det hjälper verkligen! Slänger upp lite bilder från igår.