Teknikförbannelsen

(null)

Go morgon


Hoppas allt är bra mer er och att ni mår bra. Jag mår jätte bra och varit igång sedan kl 06:00. Eller egentligen gick jag kanske inte upp. Men jag har som en "tradition" att gå upp då. Idag ska jag åka till Skövde för att lämna in min dator. Jag har fått problem igen och detta sabbar givetvis allt! Kan inte jobba eller gör något vettigt… Man inser inte fören senare hur beroende man är med dessa saker. Fören dom väl försvinner.

(null)

Ska kolla igenom min mail och sen blir det att eventuellt ta en lunch med en kompis. Passade på att ta lite bilder för någon vecka sedan. När jag ändå vad i Skövde. Även om jag gjort detta ofta. Är det något jag aldrig gillat. Det är verklig "hey look at me". Haha! Ibland kan jag sakna att bo där. Men andra dagar, nej! Men det är alltid kul att åka dit någon gån ibland och kanske vistas mer än bara någon timme eller så.

(null)

Idag har jag inget direkt planerat. Ska träna, jobba undan lite saker och senare ikväll måste jag fakturera. Det känns just nu att jag är hos mina föräldrar 24/7… Haha! Sen ska vi inte tala om min utväxt. Förstår ni hur psykiskt dåligt jag mår att den ser ut såhär! Jag blir GALEN! Men snart är detta ett minne blått! Slänger upp lite bilder för någon helg sedan 😘

(null)