Älskar staden


Hej på er!

 

Ett tag sedan jag uppdaterade. Men jag har bara inte haft lust eller ork. Mycket är till att datorn inte är klar än... Men ska lämna in den till en annan idag. Måste verkligen ha den. Massa jobb som kommer efter pga detta.... Men idag ska den in!

 
 

Idag har jag inget direkt planerat. Började dagen med att äta en frukost. Gå ut med lillen och därpå gav jag mina 2 söner mat. Vädret kan vi diskutera. Vad hände med värmen? Jag lät hunden snabbt kissa och därpå gick vi in. Haha! AS KALLT! Men hoppas det blir lite varmare i helgen 😇

 

 

Säkert fler som jag som tappat orken att leva? Går inte göra något skoj. Men med lite tur kanske jag ska bort nästa helg. Typ dom små sakerna som jag kan göra. Haha! Åh jag var i Lidköping i helgen. Hade ett möte och träffade kompisar.!Älskar den staden! Med lite tur kan en lokal bli aktuellt. Men det är i förutsättning att Corona försvinner. Haha! Slänger upp lite bilder från igår då jag gick lite på stan 😘