Äntligen!


Hej på er alla finisar!

 

Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra. Själv mår jag bara bra i ett målnigt, men ack så vackert Jönköping. Ska vi prata lite om denna staden? Nej men på riktigt! Hur mysigt är inte den? Älskar att gå runt på stan eller bara vara hemma. Det är lyx, lyx och ännu mer lyx! Dessutom har vi IKEA här. Ja men ni förstår. Det säger ju allt! Finns det något jag saknar? Svar NEJ! Nära till vatten, nära till shopping och utelivet (innan Corona) är magi. Ja men ni förstår. Jag känner mig som fucking Queen M. Ett harem av män så långt ögat kan nå. Behöver jag ens förklara mer? Eller rättare sagt, vill ni ens veta? Haha!

 

 

Idag ska jag få naglarna fixade. ÄNTLIGEN! Har inte haft tid eller glömt av. Men idag fick jag chansa och det gick. Succé! Blir dock hos en annan än den jag brukar gå till. Men då hon jag brukar gå till alltid är upptagen och bokning måste ske inom 1 vecka i förväg, minst! Bestämde jag mig att gå till dom på A6. Dom är också bra! Vet knappt vad jag vill göra. Men kommer nog bli ganska korta. Med tanke på hur oerhört elegant jag brukar vara. Haha!

 

 

När jag kommer hem ska jag sätta mig med redigering av nästa vlogg och spela in en Haul som jag heltiden säger. Men aldrig gör. Haha! Ibland får jag bara inte ihop mitt fucking liv. Haha! Idag har varit en väldigt bra dag. Inte en enda idioti son förstört den... ÄN. Haha! Slänger upp lite bilder för någon vecka sedan.