Dröm

 
Hej på er!

Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och lever i det någolunda fina vädret. Detta kan vara den bästa veckan på läääänge. Allt har gått i lås och jag kan bara sitta ner i båten och kolla på. ett ord SUCCE! Ni vet när allt känns grått och plötsligt kommeren lite strimma ljus och helt plötsligt är det helt moln fritt. Typ så känns det idag. haha!



 
Idag ska jag bara ta det lugnt, kolla lite serier och senare ska jag iväg till gymmet. Ska köra rumpa och få fin form igen. Jag lever för att gå på gymmet. Om du precis börjat gymma och tragglar. Fortsätt käma. Det kommer att vara värt varenda sekund på gymmet. Sen det vitkigaste. Gör det för din egna skull och inte någon annans! Samt börja succesivt, gör saker du tycker är någolunda skoj och trappa upp. Det tog mig tillbaka!
 
 

För någon vecka passade jag på att klippa mig. Det var verkligen behövligt. Försöker gå till frisören 1 gång i månaden och bara fixa till det lilla som behövs. Samt så stylar dom efter man är klar. Jag lever livet, hur underbrt? En tråkig måndag förvandlas sakta till den bästa dagen på hela månaden. ÄLSKAR!