Ett hån

 

 

 


Go morgon!


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och står nu på gymmet. Har försökt att planera in mornar på gymmet. Det har gått sådär. Haha! Sängen är på tok för bekväm. Haha! Men idag var jag ändå här kl 09:18. Det är en klar förbättring till skillnad från tidigare dagar. Haha!

 

 

 


Vädret är sådär. Men jag hoppas det ska bli bättre. Ska gå en långpromenad med lillen och därpå bara mysa hemma. Hur skönt är inte det? Igår träffade jag en kompis. Vi tog en pizza och älskar människor som glömmer hur det är att umgås med mig! Bilder, bilder och mer bilder. Haha! 

 

 

 


Upptäckte igår att min spis inte är skitig. Haha! Kan det vara för att jag aldrig gör mat. Haha! Verkligen jätte dålig på detta! Men hämtmat är oftast enklare och speciellt när det kommer till dörren. Hur kan jag säga nej? Det vore att håna personen som kom med salladen eller vad det nu är 💁‍♀️ Slänger upp lite bilder från någon dag sedan!