Jag mår bra nu

 


Hej på er!

Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra. Jag mår jätte bra och fick precis veta en jätte bra nyhet. Det har verkligen gjort att jag har gått runt och lett hela kvällen och även fällt en liten tår. Ni vet när man har en oro i kroppen och plötsligt kommer ett förväntat svar. Men ändå oväntat. WOW! Nog om detta! Jag mår bra och tänkte köra en snabb uppdatering innan jag ska sova. Ja det blev väldigt sent! Men behövde få klart vloggen som också ska upp. Ibland känns det som att jag aldrig hinner något. Eller planerar jag as kasst. haha!
 

Idag har jag varit hemma. Plockat med lite disk och slängt in en tvätt och bara myst. Var tidigare på gymmet idag och körde mitt pass och även lite rumpa. Jag måste verkligen komma underfund över hur jag ska träna. Får inte jag träningsverk imorgon. Min dag kommer vara förstörd ut till 110%. Haha! Men vädret idag. URSÄKTA! Vad är det som händer? Enda sedan jag valde att gå min egna väg har livet blivit bättre och bättre. Nej, men jag lever!
 

Imorgon ska jag springa lite på stan och eventuellt spela in en Haul eller vad det heter. Ej sponsrad. Men kanske kan vara skoj ändå? Inte nog med det. Om några veckor ska jag bort till storstaden. Kika runt och bara unna mig massa skoj. Givetvis kommer vi bli kvar över natten. Men skönt att röra på sig. Trött på att bara sitta hemma. Snälla, corona har fått alldeles för mycket tid av mitt och alla andras liv. haha! Slänger upp lite bilder för någon dag sedan.