Män i dess renaste form

(null)


Hej på er!

Ledsen för sen uppdatering men kom precis hem från Killen, ni vet Killen. haha! Älskar den meningen. Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och kom hem nyss från K. Vi kollade lite film och hade almänt trevligt. dock somnade jag i soffan. haha! Nu lär jag knappast somna i kväll är jag rädd för. Men jag får göra mitt bästa! Vi tog även en pizza och köpte den nya Coola Zero. Har ni provat den? WOW. Det kan vara det äckligaste jag köpt. Där av att jag lämnade kvar den. haha!
(null)

(null)

Innan vi sågs gick jag på gymmet och det är SJUKT hur fort 2 timmar faktiskt går. Körde mage och hoppas på träningsverk imorgon! Från att jag avskytt varenda sekund på gymmet till att jag fucking älskar det. Ja ni förstår. Jag har hittat mitt flow och allt bara går av ren automatik. Älskar! Efter gymmt åkte jag snabbt hem och gjorde mig klar för att träffa K. Nu sitter jag här igen. Dagen har varit helt okej. Sprungit på stan och letat efter en fucking kontakt och en sak till den. Som jag uppenbarligen redan hade. haha! WOW har aldrig känt mig så pantad när jag skulle förklara. JA ni vet mina "förklaringar". haha! Blev utan tvekan fikarummet snackis. haha! Men innan vi kom till den ur gullig killen som hjälpte oss hitta det jag redan hade. Var vi på en annan affär.
(null)

(null)

Ursäkta, men varför anställer chefer personer med 0,0 karisma och service inriktade? Vad fick jag av det bemötandet. Absolut ingenting eller jo. Jag fick ett snäsigt "Nej, vi har inte den". Jag har sagt det förr och jag gör det igen. MÄN, ja ni hörde rätt! Män i dess renaste form och otrevliga män dessutom. Ursäkta till dig, men nu är det som såhär att jag råkar vara en bidragande faktor till din fucking lön/anställning. Try 2 be nice bitch! Jag vet inte vad hans problem var, kanske hans ämnesomsättning gått ner, kanske han kommit i manligt klimakterie eller fan vet jag. Men snälla. Att vara artig och serviceinriktade är ingenting som vare sig kostar eller du behöver en utbildning till... Tydligen är allt för många butiker/affärer allt för dåliga på att hitta personal med rätt kompetens.... Slänger upp lite bilder från någon vecka sedan.
(null)