Mys på stan

 
Hej på er!

Ledsen att jag inte bloggat på ett tag. Men vissa dagar har jag ingen inspiration eller motivation att uppdatera. Men nu kom jag till bukt. Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen! Kom hem för ett bra tag sedan på gymmet och nu märks det att det givit mig resultat. Hur skoj? Älskar träna och skönt att komma igång. Men försöker mesta dels att bara gå dit. Oavsett motivation. Men det rullar på!
 

Idag har jag hänt lite på stan med en kompis och kikat. Köpte lite små saker. Bland annat 2 nya lampor och glödlampor. Kändes galet att komma fram till kassan med 5-6 st. Haha! Men kassörskan var hur gullig som helst. Ska vi kanske pausa där. Hur många kassörskor finns det inte som egentligen HATAR sitt jobb och ändå får sitta där? Man bara ”Ursäkta, vad är ditt problem?” Jag med många andra betalar din lön... Karriärsbyte? Haha!
 

Idag har jag sprungit på stan och även hunnit klippa mig. Kändes jätte skumt att fråga frisören om en randomiserad bild. Men han verka förstå. Ibland glömmer jag av att många i små städer känner igen mig... Men det var mycket värre förut. Haha! Slänger upp lite bilder från maten. Hur trevligt? Älskar dagar på stan Och speciellt när du hittar det du behöver. Men succé!