Tunna längder

 

 

Hej på er alla finisar!


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag super och ska inom kort ut med lillen. Därpå möta upp en vän för en lunch och lite häng på stan. Hur mysigt? Som sagt inget fan av att göra mat. Fett tråkigt. Vädret för övrigt är SKIT! Snö/regn och kallt... Men snälla vem ville ens ha detta? Ge mig vår nu tack!

 

 

 

 

 

 

 

Efter vi ätit ska jag kika lite på stan och gå på gymmet. Samt lämna in min dator. Vilket jag glömmer jämt. Haha! Men oj vad jag måste få det gjort! Måste köpa lite små saker också. Corona har både förstört och underlättat livet. Knappt inga i affärer och jag ÄLSKAR det! Förstå vad trevligt!

 

 

 
 

Nu ska jag skynda mig och därpå blir det en sväng in mot stan. A6 för att köpa lite grejer och även in i city för att boka in extension. Ja nu börjar det bli tunt i längderna! Haha! Ja ni här vilka problem jag har. Haha! Slänger upp lite bilder från någon dag sedan 😘