Ni vet, killen

 

 

 
 


Hej på er!


Hoppas er dag varit bra och att ni mår bra! Min dag kan beskrivas med typ kaos. Försökt överföra filer från min kamera och ja.... Vi liter det vara så. Haha! Dagens stora problem. Jag har drabbats av teknikförbannelsen. Blir fett irriterad och försökte säkert i 3-4 timmar utan resultat. Mitt tålamod och det. Haha! Men ska be K kolla på detta.

 


Inte nog med det. Jag hittar inte mitt gamla redigeringsprogram... Inte för att det var bra egentligen. Men jag förstod det åtminstone. Haha! Denna otur. Nu när jag äntligen fixat datorn. Man bara "ursäkt" vad är det som händer. Haha! Hoppas podden går enklare att få upp.

 

Ja men ni hör. Jag är på gång. Podd, vloggar ska upp. Förstå min stress! Om det är någon som vet eller är duktig på att klippa videos och poddar. Skriv, min hjärna är ur funktion på obestämd tid. Haha! Slänger upp lite bilder från någon helg sedan. Då jag träffade Killen med K.

 

 

 
 


Minns ni spy kids. Där kommer det ifrån. Bero på Killen med K. Hur många män kan laga mat? Det är en förmåga ytterst få besitter. Det fick mig att inse. Alla män kanske inte är helt hopplösa. Åtminstone inte 3,5% av dem. Haha! Nej men på riktigt. Skärpning! Mer lyx till oss brudar, yes pleaz 💁‍♀️