Parkering för mopeder

 


Go morgon

Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och ska strax äta lite frukost inann jag går på en promenad med lillen. Solen skiner och jag har massor att göra. Bland annat måste jag få bukt på dagens podd osm ska redigeras inflr imorgon. haha! Vet inte hur jag ska lyckas. Men jag var hos mina föräldrar för någon dag sedan och hämtade min mic. Håller tummarna för bättre ljud!
 

Igår var vi en heldag i stan och spenderade mer ellerm indre halva dagen på IKEA. JA, allas vårat älskade IKEA. Fick massa bra ideer och förstått att jag måste göra om min lägenhet igen. haha! Aldrig blir man nöjd. Men det kommer bli riktigt bra när allt är klart! Vi fick även lite folk som följde efter oss. Hur sjukt? haha!
 

Men som om inte det var allt. Deras parkeringhus. Vad är det för fel. Det är parkeringar osm är lika stora som en moped... Ursäkta, men hur ska jag 1 komma till den och 2 komma ut ur bilen. 100 fucking 10 procent att en man gjort den. Man mer eller mindre slickar sig förbi dom andra bilarna ut. haha! Äh det är KAOS! Nu ska jag ut med lillen. Slänger upp lite bilder för någon dag sedan.