Postnord


Hej på er!


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag bara fint och står nu på gymmet i daglig ordning. Är lite smått stressad över att jag inte helt redo inför bröllopet. Klänningen jag skulle ha på mig. Den har till att börja med inte dykt upp… postnord i daglig ordning. Kan någon berätta varför dessa idiotier får bidrag för ett jobb dom uppenbarligen inte klarar av. Haha! Fast ser man över svenska systemet är det helt skevt!


Tränar för första gånger på länge i staden jag uppvuxen ur och började undra om jag hade kommit fel. Massa barn och min tanke… Vad i all världens namn är det som sker?! Någon barn-hopp och lek. Som hundar behöva även som aktiveras. Har jag berättat att min hund har dagmatte vissa dagar?! Hur skönt?! Slippa passa tider och bara unna sig egen tid när man är på gymmet eller borta längre stunder. Rekommenderar!


Nu ska jag fortsätta traska och kanske kan komma hem i vettig tid! Hela dagen har varit mer eller mindre perfekt! Om vi bortser från vädret som suger. Men det är + grader och det gör mig förhoppningsfull att snön inte dyker upp. Haha! Nog om detta. Ska fortsätta med mitt!