Gårdagens problem

 
 
 

Go morgon!

 

Uppdateringen har inte varit den bästa och det är mycket pga att jag inte alls mått bra. Men nu mår jag betydligt bättre och börjar dels få mer koll på allt! Men också struktur över allt som sker. Har behövt fokusera bara på mig själv och det har varit väldigt behövligt! Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Jag mår väldigt bra! Jag har börjar komma in i rutiner efter semestern på Öland. Älskar den lilla ön och vad jag gjorde mer exakt där kommer jag berätta allt eftersom.

 

 
 
 

I veckan som var spenderade jag i Göteborg och kom hem i måndags. Väldigt trevligt måste jag säga och inser att jag är ingen lantis egentligen. Haha! Men det har sin charm också! Inte nog med det! Vi har äntligen spelat in en podd. Nej men förstår ni hur trevligt! Om allt går som det ska. Kommer vi släppa 2 avsnitt i veckan!!! Förstår ni vad jag säger! 2 avsnitt!!! GALET!!!

 

 
 
 

Har inte kommit fram till exakt hur ofta jag vill uppdatera…. Men jag ska försöka göra det minst 3-4 gånger i veckan. Sen om det går eller inte. Då har jag åtminstone gjort mitt bästa! Idag jag jag ett litet möte, senare ska jag börja redigera podden. Kan vi ta en minut från gårdagen…. 1 jag fick köpa en liten Read Bull, 2 min ena nagel gick av, 3 min Instagram kuka-ur och 4 jag satt i trafik kö i 38 minuter… Vad är det med alla vägar som ska byggas om 588 gånger… Lovar att det är en man som säkerligen är orsaken till detta… Jag har sagt det förr och gör det igen. Män i dess renaste form… Nog om detta! Kan berätta mer om alla mina 888 problem en annan dag.  😘