Njut av söndagen

(null)

(null)


Hej på er!


Solen skiner och jag har precis fixat klart podden. Känns väldigt skönt! Jag vet! Den skulle kommit upp i fredags… Men det sket sig lite kan man säga. Haha! Iaf är den uppe nu och det känns väldigt skönt! Ska egentligen få upp nästa podd imorgon.  Men jag funderar över om den ska upp på tisdag eller onsdag. Då denna kom upp så sent. Vi får se!

(null)


Övrigt är det bra med mig och hoppas detsamma med er. Började spöregna för några minuter sedan och sen sol. Fattar ingenting. Haha! I helgen jag jag bara tagit  Det lugnt och det har varit väldigt skönt! Ibland måste man ha sånna helger! Sist jag gjorde det var resan innan eller strax därpå Öland. Haha! Förstå!

(null)


Sen jag kom hem har det varit fullt upp och jag har kommit tillbaka till det normala livet jag hade. Väldigt skönt och ska kolla med Karlsson när vi ska podda nästa gång. Idag ska jag inte göra något. Beställa hem en pizza, äta godis och ladda inför imorgon. Om ni vet att er vecka kommer bli tuff eller har ett jobb som kanske suger. Vad vet jag? Unna er på söndagen och NJUT!!! Måndag ska rutinerna in igen med gym, lämning/hämtning av barn/hund, kollegor etc. Passa då på att njuta av söndagen med vad du vill. Kl 15:00 kommer podden upp och det går alltid lyssna på den om man har as tråkigt 🤣

(null)

(null)