Vad gör jag då?

(null)

Hej funkar! 


Hoppas ni haft en fin dag och att er helg börjat bra! Jag har haft fullt upp hela veckan och som ni märkt inte hunnit få upp podden…. Men antingen hoppar jag den och fokuserar på veckans podd som ska upp! Ska kolla upp ett bra redigerings program. Då kan jag fixa det från mobilen. Det hade varit det ultimata!

(null)


Sitter på tåget ner mot Stora staden och gick i tid! Är det nu det händer? Jag håller på att bli en vuxen kvinna. Haha! Sist jag skulle fixa naglarna var jag hela 5 minuter tidig. Wow! Linnea gör alltid som så fina! Förstå, vad ska jag göra om hon blir gravid? Är det då jag släpper ett helt album om all min psykiska ohälsa. Allt från kluvna toppar till skor och kläder i fel storlek. Haha!

(null)


Gillar att blogga. Det ger så mycket och förstår inte att folk vill eller orkar läsa. Men jag är glad för det. Kanske detta inlägg får någon på bättre humör? Vad vet jag? I vecka. Höll jag på att dö… En man (självklart) körde in i mitt körfält och tutar som han fått herpes…. Herre gud! Vissa borde inte få ha körkort. Haha! Mål säger jag! Vissa borde besöka farbror doktorn och klippa lite. Herre gud! Nog om mig för stunden. Bloggar en annan dag puss på er!