Älskar tåg!



(null)


Hej på er finisar!


Roligt att så många uppskattar podden och det vi gör! Vi börjar få lite ont om frågor och om ni vill får ni gärna skriva några. Om ni har något att fråga förstås. Annars leker livet. Åker från Göteborg nu. Älskar tåg! Ursäkta?! Men hur underbart?! Finns inget bättre än att åka tåg! Knäppa en energidryck och lyssna på en podd i samma veva som ansiktet blir spacklat. Haha! Jag fucking älskar det!

(null)


Idag ska jag träffa Emma och vi ska podda. Egentligen främst därför jag åker uppåt. Samt städa lägenheten. Som ner eller mindre ser ut som ett pundarnäste. Haha! Vad fan händer? Jo det kommer jag kunna berätta inom tid!

(null)


Fick kroppkakor av päronen förmögen dag sedan. Väldigt gott! Dom var hemma gjorda. Måste dom göra fler gånger! Ja min matlagning är knappt befintlig. Haha! Tur är det! Slipper man bli ample för drop. Nog om detta. Ska lyssna på en podd och så hörs vi mer sen. Puss på er! 💋 

(null)