Jag är bara lat

 

Hej på er!

 

Hoppas allt bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag bara bra och är påväg hemåt efter varit i Göteborg. Väldigt skönt att komma bort efter allt jul och nyårsstök. Hoppas ni haft en bra jul och fick ett fint nyår. Det hade jag! Låg bakfull i nästan 2 dagar. Haha! Men vad kan man räkna när man tycker att shota är en bra idé kl 03:00. Haha!

 

 

Podden har inte kommit upp som ni kanske märkt? Ibland hinner jag inte allt och detta fall glömde jag datamusen och den som finns på datorn. SUGER!!! Men jag ska fixa detta så fort jag kommer hem! Solen skiner och livet är väldigt bra! Men oj vad jag saknar min säng. Haha! Jag ska vara ärlig. Jag är borta väldigt mycket. Men man uppskattar sitt hem betydligt mer.

 

 

I veckan ska vi spela in podd och försöka hitta någon struktur på bloggen. Ibland blir det så jobbigt att uppdatera. Haha! Jag vet! Jag är bara lat! Men vissa gånger undrar jag. Är detta ens skoj att lösa. Välkommen till en ännu en helt meningslös dag. Idag har jag inte gjort ett skit och imorgon ska jag göra detsamma. Haha! Aja! Glad att någon får ut något av detta! Jag är väl bara less på att ta bilder och redigera. Men ska försöka ta tag i det! 😘