Tvättdag


(null)

Go kväll


Hoppas allt är

Bra med er denna lördag och att ni mår bra. Själv har jag mått allt hela vecka . Insåg att jag fick magkatarr i tisdags. Alla som haft detta vet exakt hur detta är och dess innebörd. Eftersom jag är lite över driven trodde jag att det var något allvarligare. Men idag är det bra och jag har börjat äta lite mer "vanlig kost". Man uppskattar aldrig att vara frisk som när man är sjuk. Hur konstigt?

(null)


Övrigt har helgen varit bra. Lite snö kom och försvann lika snabbt. Fördelen när man bor centralt i en större stad. Jag har också hunnit tvätta och dom verkar fixat den trasiga tvättmaskinen. Vissa som bokar tid dyker inte upp… Men tog min chans och fick mina saker. Ni vet känslan då endast 2 badlakan fina kvar är det illa. Haha!

(null)


Nu ska jag vara lite social och bloggar mer imorgon . Förresten har vi snart helt slut på frågor. Har ni något vet ni vart ni ska skicka det. Nog om detta. Imorgon ska jag gå lite på stan. Måste lägga mig tidigt och strukturera upp mitt liv inför kommande veckan. Haha! Puss på er!

(null)