Fuck ekorrhjul



Hej på er!


Solen skiner och jag är på jätte bra humör. Igår skulle jag åka ner mot Kalmar. Men efter jag passerade Vetlanda fick jag veta att personen i fråga hade visat positiv mot Corona. Där av att jag vände och åkta direkt till nagel salongen . Fick snabb hjälp av en gullig kille! Det är verkligen skillnad på salonger. På gott och ont. Jag hatar att boka tid. Jag vill kunna ringa samma dag och få tid direkt. Enda positiva med Corona. Haha! Samt att folk höll avstånd.

(null)


Idag ska jag gå på Ikea och hitta smarta lösningar. Det är något jag måste få upp i lägenheten. Inte tala om att städa ur massa skit i lådor och garderober. Verkligen behövligt! Som ni vet bor jag på 3 olika ställen nu mer. Inte konstigt att man mer eller mindre blir schizofren. Men det är skönt att komma iväg också. Hade inte pallat med att gå i samma ekorrhjul dag in och ut. Inte undra på att folk är bittra och gnälliga. Hade jag också varit om man bor/lever/sover/äter på samma ställe 24/7. Haha! Nej tack!

(null)


Nu ska jag börja göra mig redo för dagen. Jag är lite osäker på hur jag ska uppdatera. Men det får ni avgöra. Säger man inget får det vara bra som det är. Slänger upp lite bilder från igår. Blev sushi. Hur gott? Älskar sushi! 😍