Lindra mitt mående!

(null)


Hej på er!


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra. Själv mår jag bara fint och står nu på gymmet. Kom hem från Göteborg för bara någon timme sedan och kollade till kontoret och därpå åkte jag till gymmet. Haft 2 dagar ledigt och bara tagit det lugnt. Vilket varit väldigt behövligt! Alltid full rulle och sen hamnar sömnen efter.  Varför gör man så?


Idag är det tisdag och kommer planera att stanna kvar tisdagar också. Blir ett litet tightare schema. Men väldigt värt! I söndags när jag åkte ner till Göteborg så jag ut som en sönder punsat fåret Sean. Haha! Hemskt! Men idag mår jag bra och vet ni vqd?! Mitt gymkort ska funka som det ska! Nej, men hur bra! Ångest, hejdå! 😍


Ska köra mage idag och lite armar. Att träna är inte alltid skoj. Men oj vad skönt det är när man väl är på plats eller gjort klart allt! Imorgon ska jag träffa en designer som ska göra om mitt vardags rum! Det har nämligen börjat ge mig psykisk ohälsa… Som ni förstår mår jag nu mer dåligt i mitt egna hem. Haha! Men hon ska fixa detta. Så skönt! Inte nog är det snart sommar och kan snart vistas ute under kvällarna. Ursäkta men hur trevligt? 😍

(null)