Mitt tredje hem

(null)


Hej på er!


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag bara fint och står på gymmet. Skönt att få detta gjort tidigt på dagen också. Känner att man hinner med väldigt mycket mer! Dessutom är det alltid folk tomt mellan 13-16. Hur skönt? Dock har jag piss dåligt batterie. Får se hur länge telefonen är med mig. Haha!  Mitt dagliga problem. Iaf om man skulle fråga min mamma. Hehe.

(null)


Solen kikar fram och det är trots detta piss kallt. Vad hände med vår vädret? Ni som lyssnar på podden vet exakt vad jag tycker om detta. Haha! Idag ska jag inte göra jätte mycket. Fixa lite hemma och försöka ta bilderna som aldrig blivit tagna. Haha! Redigera andra bilder och försöka kolla podd-tid. Ja ni vet. Det gamla vanliga.

(null)


Idag blir det mycket rygg och mage. Det bästa med träning är resultaten man får. Förstår inte folk som inte tränar och gnäller på att dom är trötta eller ineffektiva. Snälla vad är problemet? Ställ alarmet 1 timme tidigare, gå upp och börja rör på dig. Svårt? Nej! Man ska aldrig låta ens laga sidor vinna. Då händer det aldrig något! Nu ska jag försöka vara lite fokuserad. Imorgon ska jag ner till Jönköping. Ska bli skönt att få komma hem till sitt tredje hem. 😍 puss på er!