Succé


Hej på er!


Hoppas det är bra med er och att ni mår bra. Själv mår jag toppen. Solen skiner. Hade ett bra möte under morgonen. Ett viktigt paket har anlänt och jag ska verkligen inte klaga över livet. Står nu på gymmet och trodde klockan var lite efter 12:00. Men oj vad fel jag hade. Haha! Ska boka tid hos min psykolog AKA min frisör. Utöver att det är röv kallt är livet ändå bra! 

(null)


Idag ska jag försöka få klart alla måsten. Fakturera, redigera podd, lämna in deklarationen, träna och lägga nästa veckas schema. På riktigt vem är jag?! För 1 år sedan låg jag mer eller mindre handlingsförlamad och orkade knappt jobba. Idag köttar jag på som vanligt, om inte mer. Haha! I helgen ska jag kanske på en visning. Men mer om det kommer i podden gällande vad och vart. Vi talade om utgång i helgen. Men ärligt vet jag inte om jag har tid. Däremot måste jag städa min lägenhet och röja i den nya bilen.

(null)


Jag ska fokusera på passet nu. Blir lite rumpa och sen är det hem. Förbereda inför imorgon. Gå igenom lite papper och kolla hur det blir med min industrivägg. Som sagt massa att stå i. Dessutom har jag börjat jobba som PT. Om du har svårt att komma igång här av dig! Jag finns som sagt både i Jönköping, Skövde och Göteborg. För pris info och erbjudande får ni via Mail. Hoppas ni också får en fantastisk dag  😘