Torka

(null)


Hej på er!


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv är jag på gymmet och ska snart gå hemåt. Jag är verkligen beroende på vad för typ av gym jag är på. Hur sjukt. Haha!  Dagens väder har varit super tråkigt och när jag gick regnade det… men det ska tydligen vara fantastiskt väder i Jönköping i helgen. Hur skönt?

(null)


Vet inte om det kommer en podd nästa vecka. Men det beror på den andra. Hon har nämligen röda veckan. Men i sånna fall får det bli ett back up avsnitt. Hoppas det är okej! Men ibland får det också bli så! Allt kan inte göras jämt. Även om önskan vill eller finns.

(null)


Idag har jag jobbat som ett as. Haha! Kändes som det aldrig skulle ta slut. Men på ett bra sätt förstås. Men i slutet var det tufft. Men det finns gives folk som var det värre. Jag är verkligen så trött på kriget. Varför tar det aldrig slut. Finns ingen jag vill se död som den där ryska dvärgen… tror knappast jag ör ensam! Aja ska fortsätta med mitt. Ska se vad för bilder det blir för idag. Har mer eller mindre bildtorka! Som om det är det enda jag har torka av. Haha! 😂