Usch och fy


Hej på er!


Hoppas ni mår bra och att ni fått en fin start på dagen. Jag började dagen med att röja lite hemma. Slänga in en tvätt och plocka lite hemma. Det är verkligen härligt! Förstår verkligen inte hur jag engång resonerade… Det är både skrämmande och jävligt äckligt! Att ha en stor svart säck på balkongen med massa sopor och knappt städa. Äh fy! Idag är jag både äldre och vet bättre. Haha! Kanske lite för bra. Utan att överdriva dammsuger jag var annan eller tredje dag. Haha! Får panik av massa grus och skit under foten. Blä!

(null)     

Idag ska jag jobba och se över nästa veckas jobb. Måste också posta lite fakturor idag eller imorgon. Just nu står jag på gymmet och ska köra lite mage, rygg, armar. Hade en lucka och tog chansen att få detta gjort. Att bara kunna chilla är något jag alldeles för sällan. Ibland skulle jag kunna vilja kolla på serier och bara slappa. Men ärligt talat stressar det mig… Säger som min mormor "ta det lugnt kan jag göra i min grav". Haha!


(null)

Ska fokusera här. Därpå ska jag äta lite mat och njuta av den lilla ledighet jag har efter gymmet. Nu ska jag svara på lite Mail i samband jag värmer upp. Puss på er!